Nu så

Nu sitter man här med en hyra på 1000 euro och då ingår inget utom själva lgh. Värme, tvkanaler, bredband osv tillkommer utöver det. Men vi är iaf inflyttade, med nöd och näppe ska tilläggas.. Vi har haft en massa problem, men jag orkar inte dra den historien just nu. Jag måste få lite distans till det hela och veta att allt löser sig med. Historien är inte klar förstår ni. Vi har en lång lista med saker som inte fungerar och måste ordnas och den firman som hyresvärden går igenom är inte den trevligaste. De var trevliga till de fick sina pengar, men efter det så blev det en helt annan sak... Men som sagt, återkommer mer om det här senare.

Så här såg det ut när jag vaknade och kikade ut från balkongen imorse




Inte en vanlig syn på Irland. Men den här veckan har det varit snöstorm blandat med kyla å slask. Ypperligt väder att flytta i inte sant ;o)

Så här såg det ut vid femtiden i eftermiddags


Japp, här går det snabbt i svängarna...

Ska ta lite bilder på lgh med så fort vi fått bort påsar och kartonger och sånt. Snart snart...

Än så länge får ni klara er med de som blivit tagna hittills.



Den sista där är en av mina julklappar jag fick från Andreas. ( Svårt att ta bild på eftersom ljuset ändras samt att de rör på sig.. ) Det är ett akvarium med 3 st konstgjorda maneter som med hjälp av en pump simmar omkring som om de vore riktiga. Ljuset ändras med jämna mellanrum och i och med att det är två lampor så är det en massa coola färgkombinationer. Har du inte ett så köp! Bästa myslampan någonsin :o)

Skriver snart igen, och snälla, håll tummar och tår för att allt går bra med att få sakerna fixade här..

Kram och god natt!


Min utsikt just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0