Långfredag

Jaha då var det påsk.. När man inte är i Sverige så känns inte högtider på samma sätt. Man får en distans när man inte ser på tv och i tidningar om firande, påskpyssel och ändlösa recept på mat. Så det kommer bli en helg som vilken som helst. Men mina tankar kommer dra sig till Sverige och familjen en hel del har jag på känn.

Sökte på nätet efter påskbilder för att försöka att se om jag kunde få någon känsla alls av påsk. Har inte infunnit sig någon än, men några bilder gillade jag i alla fall:

      

     

Hoppas ni alla får en riktigt bra påsk med god mat, godis och framförallt trevligt sällskap! Vare sig du firar med respektive, familj, vänner eller kanske t o m tv:n :o)

Massa påskkramar!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ville bara önska min vän glad påsk.Roligt att se att du kommit igång med skrivandet igen. kram

2008-03-22 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0