Juni

Tog en promenad på lunchen då det för det första har varit väldigt lugnt här på jobbet, och för det andra så skiner faktiskt solen idag (än så länge) och solsken måste man ta tillvara på på den här ön.
Sprang förbi den här härliga synen och var tvungen att ta en bild. Ser inte det här ut som sommar eller vad?
  Och det ska det ju faktiskt göra när det är juni..
Så idag får det nog bli en långpromenad i utkanten av Tyrrelstown innan jag fortsätter att packa upp mina grejer. Man vet inte vad mycket saker man har förrän när man ska flytta.. För japp, jag har flyttat tillbaka till den delen av Dublin 15. Nära till jobbet och lugnt och skönt är det faktiskt också. Det enda oväsendet är att man hör ett och annat flygplan, men det kan jag def leva med. Ska se om jag inte kan fixa upp lite bilder senare ikväll så ni får se hur det ser ut :o)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jättefina blommor.Kan du inte gräva upp några och skicka.Skulle vara snyggt vid stugan

2008-06-02 @ 23:49:40
Postat av: Jimmy

Saknar att läsa om ditt liv där borta

2008-09-07 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0