Smurftabletter

Efter en vecka sedan kuren med antibiotika tog slut, är jag fortfarande inte bra. Snuvig och lite hostig. Men det värsta är att halsen gör riktigt ont. Så klockan åtta imorse var jag återigen till läkaren här på jobbet och fick recept på ytterliggare en kur antibiotika. En annan sort då han sa att jag kanske var imun mot den förra. Sen är den bara på 5 dagar och dubbelt så stark. Så nu e de bara att hålla tummar och tår på att den här kuren gör susen.

                image237

Såna här fina blå tabletter fick jag den här gången :o) Tack vare att Andreas ställde upp på att skjutsa så kunde jag hämta ut tabletterna på lunchen på apoteket i Tyrrelstown. Så en av de där lär ha färgat insidan av min mage blå vid det här laget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0