Små blommor

Resterna av vädret från helgen dröjde sig kvar under gårdagen, grått och blåsigt alltså. Men då det var dags att dra från jobbet så hade det faktiskt blivit lite ljusare, och då jag kom hem sken solen och värmde i blåsten. Så promenaden hem från affären jag tog blev riktigt trevlig, och jag fick ett ryck och gjorde något som jag alltid gjorde förr -plockade blommor. Det finns fortfarande inte ett stort utbud, men blåa violer kantade råttvägen och det såg riktigt fint ut. I alla fall om man hade fantasi nog att bortse från diverse grejer folk har dumpat i dikena där. Det fanns några nya fynd som t ex en tvåsitssoffa i brunt skinn/fuskskinn, ett litet bord, en toasits och diverse annat..

   Så här söta var blommorna iaf  :o)

Kommentarer
Postat av: Eleanor

Hej på dig tjejen!
Tänkte bara berätta att jag fött en lite kille den 16 februari. Gabriel heter han och är nu 2½ månad... stora killen. Allt är bra med oss! Massor av vårkramar till dig från oss här i Karlstad

2008-04-28 @ 11:53:26
Postat av: Jimmy

Fina blommor

2008-05-11 @ 01:53:47
Postat av: Isabelle

Hallå där!
Kvar på Irland? Hur har du det?

2008-05-11 @ 20:11:49
URL: http://bella82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0